کریمی: قبلا هم از فاصله ۳۳ متری به ژاپن گل زده بودم

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو ایران گفت: نمایش بسیار خوبی مقابل تیم ژاپن داشتیم اما با توجه به قدرتمند بودن ژاپن مقابل این تیم شکست خوردیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دروازه‌بان تیم ملی واترپلو ایران که عملکرد بسیار خوبی مقابل ژاپن داشت و یک گل بسیار زیبا هم به ثمر رساند، پس از شکست مقابل ژاپن که موجب شد تیم ملی ایران از صعود به فینال بازی‌های آسیایی باز بماند، اظهار کرد: نمایش بسیار خوبی مقابل تیم ژاپن داشتیم اما با توجه به قدرتمند بودن ژاپن مقابل این تیم شکست خوردیم و باید در دیدار رده‌بندی به مصاف یکی از تیم‌های چین یا قزاقستان برویم.

کریمی ادامه داد: تصور می‌کنم تیم قزاقستان شرایط بهتری نسبت به چین دارد و به احتمال زیاد در دیدار مرحله‌ نیمه نهایی این تیم را شکست دهد و ما مجددا در دیدار مقابل چین به منظور کسب مدال برنز به میدان برویم.

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو ایران با تاکید بر اینکه اگر بازیکنان تیم ملی نمایش امروز مقابل ژاپن را در دیدار مقابل چین در مرحله گروهی انجام داده بودند به عنوان سرگروه صعود می‌کردیم، خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستیم به عنوان سرگروه صعود کنیم تا فینال به ژاپنی‌ها نمی‌خوردیم و شرایط برای ما احتمالا بهتر رقم می‌خورد.

کریمی در مورد گل زیبایش به دروازه‌بان ژاپن از فاصله ۳۳ متری، بیان کرد: قبلا هم در مسابقات آسیایی چنین گلی به ژاپنی‌ها زده بودم و یکی از نقطه ضعف دروازه‌بان‌های ژاپن این است که در ضد حمله در محوطه ۳ متری قرار می‌گیرند که می‌توان از آن استفاده کرد، البته در صورت از دست رفتن توپ امکان ضد حمله برای تیم حریف وجود دارد و در مجموع این تصمیم همانند تیغ دو لبه است که به خوبی از پسش برآمدم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.