کریمی و نظرپور در تخته سه متر هم مدال گرفتند

در روز دوم مسابقات بین المللی شیرجه اتریش حمید کریمی و شهنام نظرپور موفق به کسب نشان نقره و برنز تخته سه متر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نمایندگان شیرجه با حمایت همااکسپرس در دومین روز از رقابت های خود در تورنومنت بین المللی شیرجه گراتس دو مدال دیگر گرفتند. حمید کریمی و شهنام نظرپور شیرجه روها در ماده تخته سه متر بودند. کریمی و نظرپور در این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند تا پس از دو روز مسابقه هر کدام یک نقره و یک برنز در کارنامه خود داشته باشند.

در مسابقه تخته سه متر مردان، حمید کریمی و شهنام نظرپور به ترتیب با ۳۲۰.۹۵ و ۲۶۵.۹۰ امتیاز پس از یوهان سندل سوئدی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در مسابقات دیروز محمد دوام شیرجه رو آینده دار کشور هم حضور داشت. دوام در ماده تخته سه متر رده سنی C با کسب ۲۳۹.۱۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد. در این ماده دو شیرجه رو انگلیسی و یک شیرجه رو سوئیسی اول تا سوم شدند.

در ادامه این رقابت ها مسابقات بخش سکو برای بزرگسالان و تخته یک متر برای شیرجه روهای زیر ۱۳ سال برگزار می شود. محمد دوام در بخش تخته یک متر رده سنی ۱۳-۱۲ سال (c) با ۲۰ شیرجه رو اروپایی رقابت می کند. حمید کریمی و شهنام نظرپور هم در بخش سکو آخرین رقابت نمایندگان ایران را در اتریش برگزار می کنند.

 

نفرات برتر تخته یک متر مسابقات بین امللی اتریش:

  1. یوهان سندل از سوئد- ۳۲۹.۶۵ امتیاز
  2. حمید کریمی  – ۳۲۰.۹۵ امتیاز
  3. شهنام نظرپور – ۲۶۵.۹۰ امتیاز

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.