کمال‌زاده رییس هیات شنا استان فارس شد

مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس یکشنبه 19 دی ماه درسالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور کلیه اعضاء برگزار شد و کمال‌زاده با رای اعضای مجمع به عنوان رییس هیات شنا استان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی هیات شنای استان فارس یکشنبه ۱۹ دی ماه درسالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور و حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس و دیگر اعضای مجمع برگزار شد. پس از اعلام برنامه کاندیدای مورد نظر رای‌گیری انجام شد و در نتیجه شهرام کمال زاده با کسب ۱۷ رای (اکثریت قاطع) برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو استان فارس برگزیده شد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.