کنعانی: نگاهمان به قهرمانی لیگ یک واترپلو است

سرمربی تیم واترپلو نفت آبادان گفت: در لیگ امسال دسته یک واترپلو کشور نگاهمان به قهرمانی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  فرزاد کنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان اظهار کرد: چندین سال است در لیگ دسته یک واترپلو کشور حضور داریم و نتیجه این حضور دو دوره قهرمانی، دو دوره نایب‌قهرمانی و یک دوره مقام سومی بوده است.

وی ادامه داد: در لیگ دسته یک امسال نیز نگاهمان به قهرمانی است و امیدواریم بتوانیم با تحقق این موضوع و با رایزنی‌هایی که در شورای ورزش وزارت نفت صورت گرفته مجوز ورود به لیگ برتر را از این شورا اخذ کنیم.
سرمربی تیم واترپلو نفت آبادان در ادامه به فعالیت تیم زیر ۱۷ سال این باشگاه اشاره کرد و گفت: تیم نفت نوین در لیگ زیر ۱۷ سال کشور مشغول به فعالیت است و اخیراً نیز در دور دوم رقابت‌های این لیگ در مشهد حضور پیدا کرده بود.
کنعانی خاطرنشان کرد: شاید نتایج این تیم ضعیف باشد اما با توجه به اینکه بازیکنانم اولین حضور خود در مسابقات رسمی را تجربه می‌کنند و نیز تنها تیمی هستیم که از استان خوزستان در قالب باشگاه نفت آبادان در این رقابت‌ها حضور داریم، خود حرکت بسیار مهم و پسندیده ای‌ است.
وی در پایان افزود: در شرایط کنونی نتیجه برای ما مهم نیست و هدف ما کسب تجربه در این تورنمنت‌هاست و نگاهمان به سال‌های آینده است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ظرف دو سه سال آتی تیم اول لیگ باشیم چرا که میانگین سنی بازیکنانم بین ۱۳ و ۱۴ سال است و می‌توانیم این تیم را تا دو سه سال دیگر در قالب تیم زیر ۱۷ سال حفظ کنیم و به قهرمانی در این رقابت‌ها چشم داشته باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب