کنعانی: همه تلاشمان برای قهرمانی در لیگ است

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: هیچ تیمی تضمین ندارد که تا انتهای لیگ صدر جدول بماند ولی ما همه تلاشمان برای به دست آوردن قهرمانی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرزاد کنعانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، درباره روند لیگ برتر واترپلو ایران اظهار داشت: در هفته اخیر ما قرعه استراحت خوردیم و تعداد بازی‌های تیم‌های دیگر نیز با ما یکی می‌شود. پس از این با تیم نفت و گاز امیدیه بازی داریم و برای پیروزی با حریفمان به رقابت می‌پردازیم و در این بازی همه چیز مشخص می‌شود. هیچ تیمی تضمین ندارد که تا انتهای لیگ صدر جدول بماند ولی ما همه تلاشمان برای به دست آوردن قهرمانی است. با نگاهی که به پیروزی داریم، به نظرم می‌توانیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

وی ادامه داد: این اولین سال تاسیس تیم ما است و ۱۴ سال در انتظار صدور مجوز از باشگاه پالایش نفت آبادان بودیم تا بتوانیم این تیم را راه اندازی کنیم. اگر به احتمال خیلی کم هم نتوانیم قهرمانی را کسب کنیم اشکالی ندارد زیرا نگاه ما برای آینده‌ روشن است.

سرمربی تیم نفت آبادان با اشاره به بالا رفتن قراردادهای واترپلو در سال جاری عنوان کرد: برای یارگیری خیلی شناخت نداشتیم و بازیکنان از لحاظ بودجه‌ای و ناشناس بودن باشگاه، تمایل زیادی برای آمدن به تیم ما نداشتند اما با این حال طبق بضاعت خودمان تیم را جمع کردیم و به رقابت پرداختیم و حالا تیم دوم لیگ هستیم.

وی افزود: اتفاق خوبی در سطح قراردادها افتاد و تقریبا از ۱۲۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون رسید، البته در مقایسه با رشته‌های دیگر اعداد قابل توجهی نیست. در باشگاه ما بودجه تیم کمی پایین است و نسبت به سطح قراردادها یک خلائی وجود دارد که به برنامه‌ریزی اولیه باشگاه بازمی‌گردد. قرار بر این بود که ما در لیگ دسته یک بازی کنیم و حالا توانستیم در لیگ برتر باشیم. به همین شکل باید بررسی‌ها و مدیریت لازم نیز انجام شود تا بتوانیم در سال آینده بهتر از امسال عمل کنیم.

کنعانی درمورد جذب مربی و بازیکن خارجی گفت: موافق این مسئله هستیم اما باید در شورای باشگاه‌ نفت بررسی و تصمیم گیری شود. در بزرگسالان این مسائل کمی سخت‌تر است زیرا نگاه اصلی به ورزشکاران پایه و تیم‌های جوانان و نوجوانان است.

وی درباره حمایت رسانه‌ها از این رشته گفت: پخش بازی‌ها خیلی به ما کمک کرده و باعث جذب اسپانسر بیشتر شده است. از صداوسیما نیز توقع داریم که پوشش جدی‌تری در این رشته داشته باشد تا بازیکنان جوان و نوجوان بیشتری به سمت این رشته بیایند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب