کیهانی: صرب ها در قدرت و سرعت بسیار خوب هستند

کاپیتان تیم ملی ایران پیش از تقابل ایران و صربستان در آلماتی گفت: صربستان یکی از قویترین تیم های جهان است. امیدوارم بتوانیم رقابت خوبی با این حریف داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیر حسین کیهانی پیش از نخستین بازی ایران در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان در آلماتی گفت: صربستان یکی از قویترین تیم های جهان است. صرب ها هم در قدرت و هم در سرعت بسیار خوب هستند. امیدوارم بتوانیم رقابت خوبی با این حریف داشته باشیم و اختلاف گل زیادی ایجاد نشود.

کیهانی ادامه داد: سطح تمرینات خوب بوده است. با توجه به استراحت دو روزه ما پیش از شروع مسابقات باید با تمرینات آمادگی خود را در سطح مسابقه نگه می داشتیم. در تمرین مشترکی که با این تیم داشتیم و پس از تماشای مسابقه صربستان و  مکزیک فهمیدیم تمامی بازیکنان مخصوصا مهاجم سانتر و دروازه بان این تیم بسیار پرقدرت هستند. قدرت بدنی بازیکنان این تیم فوق العاده است و از نظر تاکتیکی هم سطح  بسیار خوبی دارند. ما با تمرین کنار این ورزشکاران بازی خوب را یاد میگیریم.

کاپتان تیم ملی واترپلو جوانان افزود: حریف اصلی ما در این گروه مکزیک است. امیدوارم در بازی با مکزیک به کمک غیرت ملی‌پوشان پیروز شویم و با صعود از گروه خود نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.