گرایلی: رضایت تیم‌ها از جام ولایت برایمان امیدبخش بود

رئیس هیات شنا استان خراسان رضوی با مثبت ارزیابی کردن مسابقات شنای پسران جام ولایت امام رضا(ع) از اعتماد فدراسیون برای اعطای میزبانی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حسین گرایلی در خصوص جام ولایت امام رضا (ع) عنوان داشت: ششمین دوره این مسابقات بود و در دو رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و ۱۸ سال به بالا برگزار شد. ۱۸ تیم از همه استان ها به جز اصفهان حضور داشتند و در مجموع ۱۵۰ شناگر باهم رقابت کردند. این مسابقات در ۱۸ ماده انفرادی و ۲ ماده تیمی برگزار و در پایان تیم مشهد قهرمان شد.

وی افزود: هرسال این مسابقات برای رده سنی زیر ۱۵ هم برگزار می‌شد ولی امسال به دلیل تعداد بالای رده‌های دیگر این رده سنی را نداشتیم تا کار برای دیگر شناگران راحت تر باشد و فراغ بال داشته و بتوانند بیشتر از فضای استخر استفاده کنند. سعی بر این بود که خوابگاه خوبی داشته باشیم که در پایان همه تیم ها از شرایط خوابگاه و در کل مسابقات ابراز رضایت داشتند و این برای ما رضایتبخش بود، ما حتی برای همه وعده های غذایی چندین نوع غذا در نظر گرفته بودیم.

گرایلی در خصوص اردوی آماده سازی شناگران منتخب پسر کشور هم که در رده سنی ۱۵ و ۱۷ سال پیش از مسابقات جام ولایت در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان داشت: برای این اردو ۲۰ شناگر از سراسر ایران به همراه ۷ مربی حضور داشتند. شناگران در همان استخر محل برگزاری مسابقات صبح و عصر تمرین میکردند و در خوابگاهی که برای جام ولایت استفاده شد حضور داشتند. این اردو هم جنبه تمرین داشت و هم جنبه تفریح. برای شناگران بازدید از شهر و زیارت از مرقد مطهر را در نظر گرفتیم تا صرفا اردوی تمرینی نباشد.

رئیس هیات شنا خراسان رضوی در ادامه افزود: از فدراسیون شنا به خصوص آقای رضوانی رئیس فدراسیون برای اعتماد به هیات شنا خراسان رضوی و اعطای میزبانی تشکر میکنم. همچنین از اداره ورزش و جوانان استان مان ممنونم که امکانات سخت افزاری در اختیارمان قرار دادند تا جام ولایت را به بهترین نحو برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.