گردهمایی روسای هیأت های شهرستان ها و باشگاه های شنای استان اصفهان

گردهمایی روسای هیأت های شهرستان ها و باشگاه های شنای استان اصفهان صبح روز پنجشنبه (25 دی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و اترپلو؛ گردهمایی روسای هیأت های شهرستان ها و باشگاه های شنای استان اصفهان صبح روز پنجشنبه در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور دکتر مهرزاد خلیلیان(رئیس هیئت شنا)، مرتضی لاچیانی(قائم مقام)، مسعود جابرزاده(دبیر)، زهرا مدنی (نایب رئیس هیأت شنا استان)، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و روسای هیأت های شنای شهرستان های استان اصفهان برگزار شد.

مرتضی لاچینی قائم مقام هیات شنای استان اصفهان در این گردهمایی عنوان کرد: اهداف ما برای موفقیت در سطح شهرستان، استان، کشور و جهان برنامه‌ریزی شده و سعی ما بر ارتقای ورزش شنا در سطح استان و شهرستان بوده و از همین رو با همدلی، توجه ویژه‌ای نسبت به برنامه‌های شهرستان داریم.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران اصفهانی در ورزش شنا، بیان کرد: جمال چاووشی‌فر با عملکرد مناسبی که از خود به نمایش گذاشت توانست، سه رکورد کشوری را تغیر داده و از همین رو می‌توان گفت که یکی از پیشتازان عرصه شنای کشور، اصفهانی می باشد، از سوی دیگر امیدوار هستیم در سال‌های آینده تعداد زیادی همچون جمال چاووشی فر به ورزش کشور معرفی کرده و از حضور این افراد نتیجه لازم را کسب نمائیم.

قائم مقام هیات شنای استان اصفهان افزود: در رشته واترپلو در بخش ورزشکاران زیر ۱۶ سال اصفهان توانست با اقتدار قهرمان کشور شود و در مسابقات شنای مسافت کوتاه کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، اصفهان روی سکو رفت که از دیگر افتخارات هیات شنای استان بوده است.

مهرزاد خلیلیان در این گردهمایی اظهار کرد: هیأت های استانی نه کاملاا دولتی هستند و نه کاملاا خصوصی و به صورت NGO اداره می شوند و عالی ترین مرجع رسیدگی به ورزش کشور فدراسیون هر رشته است.

وی ادامه داد: خیلی از بخش ها، باشگاه ها و ارگان ها به کمک ورزش می آیند و این موضوع نشان می دهد که هدف از ورود به ورزش فقط نباید کسب درآمد باشد و ما باید مسئولیت های اجتماعی خود را هم در نظر داشته باشیم.

رئیس هیئت شنا استان اصفهان با بیان اینکه نقش داشتن استخر در موفقیت هر هیأت شنا انکار ناپذیر است افزود: استخر انقلاب امانتی در دست هیات که در واقع در اختیار دولت است و الان ما چیزی به اسم استخر هیأت استان نداریم که امیدوارم هر ارگانی می تواند به ما در ساخت استخر کمک کند. به میدان بیاید تا هیأت استان صاحب یک استخر اختصاصی شود.

علیرضا امینازاده معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر استان اصفهان دارای ۱۱۰ استخر سرپوشیده و حدود ۱۱ استخر رو باز بوده اما با توجه به این ظرفیت مناسب ما نتوانستیم از این ظرفیت مناسب به خوبی استفاده کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: با تمام کمبود‌هایی که وجود دارد، سعی در حمایت از هیات‌ها داشته‌ایم. با توجه به شرایط مناسبی که استان اصفهان دارد، هیات شنا استان همیشه جزء هیات‌های ویژه ما بوده و با توجه به مدال‌آوری خوبی که دارد، در ارزیابی‌های صورت گرفته از هیات‌های برتر استان محسوب می شود.

او با اشاره به اهمیت استعدادیابی در ورزش خاطرنشان کرد: استعدادیابی در مناطق مختلف یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید مورد توجه قرار گرفته و با استفاده مناسب از مربیان حاضر در استان به مسئله آموزش بپردازیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب