گچساران هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو را با پیروزی آغاز کرد

هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر 20 سال امروز (پنجشنبه) با تقابل تیم های نیروی زمینی و گچساران پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران در استخر ۹ دی تهران آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال نیروی زمینی توانست با نتیجه ۱۴ بر ۷ گچساران را از پیش رو بردارد.

همچنین در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسال نیز دو تیم نیروی زمینی و گچساران از ساعت ۱۷:۰۰ مقابل هم به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۶ به سود تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

طبق برنامه ریز سازمان لیگ بازی معوقه دو تیم نوفلاح و گچساران در رده سنی زیر ۲۰ سال روز جمعه(سوم آذرماه) ساعت ۹:۰۰ صبح در استخر بین المللی ۹ دی تهران برگزار می شود.

در ادامه این رقابت ها(هفته سوم) فردا(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم پالایش نفت آبادان و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استخر جهان آرا خرمشهر به مصاف یکدیگر میروند.

در آخرین دیدار هفته سوم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال دو تیم دانشگاه آزاد و نفت و گاز امیدیه از ساعت ۱۱:۳۰ در استخر ۹ دی مقابل یکدیگر به آب میزنند و در رده سنی بزرگسال نیز این دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ در همان استخر مقابل هم صف آرایی میکنند.

نتایج روز اول از هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۱۳۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۱۴۷نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۴۱۷:۰۰ عصرعمومنیروی زمینی ارتش۶۱۵ نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۰۲

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب