نتایج مسابقات شیرجه گروه‌های سنی فارس

مسابقات جشنواره تابستانی شیرجه رده های سنی نونهالان بزرگسالان گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس با حضور بیش از 30 نفر از شیرجه روندگان منتخب استان فارس در استخر بین المللی انقلاب شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  مسابقات شیرجه در گروههای سنی F ( زیر ۷ سال ) ، E ( هشت و ۹ سال) ،D (ده و ۱۱ سال)  و C  (دوازده و ۱۳ سال) با حضور ۳۴ نفر از منتخبین استان فارس برگزار شد.

داوری و مسئولیت این دوره از مسابقات را علیرضا شریفی ، محمد کارگر، رضا عباسی و حمید ساریخانی برعهده داشتند.

لازم به توضیح است که با حضور آقایان مداحی فرد ریاست هیئت شنای استان ، صلاح دبیر هیئت شنای استان و خسروی ریاست هیئت شنای شیراز و جمعی از اولیای شیرجه روندگان با شکوه خاصی برگزار گردید و در پایان به تمامی نفرات از طرف هیئت شنای استان فارس لوح تقدیر و جایزه و به نفرات برتر گروههای سنی حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.

 

 

نتایج :

گروه سنی F :

  1. امیر محمد کرونی
  2. امیر محمد شهریاری
  3. امیرعلی بهارلو – متین حسینی

 

گروه سنی E  :

  1. محمد علی منصور آبادی
  2. ایمان محمودی
  3. رضا فتحی – محمد میری

 

گروه سنی D :

  1. حسن غلامی
  2. ابوالفضل جوکاری
  3. امیرمحمد جوکار  –  محمدرضا مرادپور

 

گروه سنی C :

  1. محمدجلیل زرین حقیقی
  2. عرفان کیا
  3. سینا نام آور – محمدرضا مصلح

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.