برتری تیم های آذربایجان شرقی و غربی و زنجان در آغاز مرحله مقدماتی

مرحله مقدماتی مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور با برتری تیم های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور از صبح امروز سه شنبه با حضور ٩ تیم در دو گروه به میزبانی استخر امجدیه زنجان آغاز شد که در دیدارهای صبح امروز و از مرحله مقدماتی ٣ دیدار برگزار شد که طی آن تیم های آذربایجان شرقی، زنجان و آذربایجان غربی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در مسابقات صبح امروز از گروه اول زنجان ١٣ بر ٢ از سد تیم گیلان گذشت.

همچنین از گروه دوم این مسابقات آذربایجان غربی ٧ بر ۵ مقابل خراسان رضوی پیروز شد و آذربایجان شرقی ١٢ بر ٧ از سد توابع تهران گذشت.

این مسابقات عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری خواهد شد و طی آن تهران با گیلان، اصفهان با آذربایجان غربی، قزوین با زنجان و آذربایجان شرقی با خراسان رضوی دیدار خواهند کرد.

این مسابقات که از امروز سه شنبه آغاز شده است روز جمعه ١٧ شهریور ماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید.
نتایج مسابقات صبح امروز به این شرح است:

آذربایجان شرقی ١٢- توابع تهران ٧
زنجان ١٣- گیلان ٢
خراسان ۵ – آذربایجان غربی ٧

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ