رئیس کمیته فنی شنا: موفقیت چاوشی فر را پیش بینی می کردیم

رییس کمیته فنی شنا با ابراز خرسندی از کسب سهمیه مسابقات شنای جهان از سوی شناگر ایران تاکید کرد قبل از آغاز رقابت های مجارستان این کمیته کسب سهمیه جهانی را پیش بینی کرده بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر شناگر ایران روز گذشته با شکستن رکورد ملی در ماده ۵۰ متر کرال پشت توانست سهمیه مسابقات جهانی کازان را به دست بیاورد.

فرشاد کرمی با اشاره به این موفقیت گفت: قبل از آغاز رقابت ها کمیته فنی شنا پیش بینی کرد ما در مسابقات مجارستان حداقل یک سهمیه را برای رقابت های جهانی کازان به دست بیاوریم. چاوشی فر در مسابقات قبلی تنها ۳ صدم ثانیه تا شکستن رکورد ملی فاصله داشت و کادر فنی تیم با علم به این موضوع برای این شناگر در مسابقات مجارستان آخرین رکوردگیری را در نظر گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت بالای کسب سهمیه جهانی گفت: در ماده ۵۰ متر کرال پشت تنها صدم های ثانیه و لحظه ها هستند که موفقیت یک ورزشکار را تعیین می کنند که خوشبختانه در مسابقات مجارستان این بار برای چاووشی خوش یمن بود و وی توانست بهترین نتیجه را کسب کند.

کرمی گفت: اکنون می توانیم با ۳ ورزشکار به مسابقات جهانی کازان اعزام شویم و هدف ما در این رقابت ها این است که شناگران ایران بتوانند رکوردهای قبلی خود را در سطح ملی ارتقا دهند. البته رسیدن به مرحله نیمه نهایی یا نهایی رقابت های کازان بسیار بعید به نظر می رسد اما در مقدماتی امید بسیار زیادی داریم تا شناگران ما بتوانند باز هم رکوردشکنی کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.