تیم های نوپاد، نیک بسپار، نفت آبادان و تبریز با پیروزی آغاز کردند

دور نخست مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور با برتری تیم های نوپاد تهران، نیک بسپار یزد و نفت آبادان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور از صبح امروز سه شنبه با شرکت ٩ تیم در دو گروه آغاز شد.

در این رقابتها که در دو گروه ۴ و ۵ تیمی برگزار می شود، در گروه اول تیم های نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز و کوثر رشت با یکدیگر همگروه هستند و در گروه دوم تیم های نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان قرار دارند.

صبح امروز و در آغاز این رقابتها از گروه اول تیم نفت آبادان مقابل کوثر رشت به برتری ١١ بر ٣ دست یافت و میرداماد تبریز ٨ بر ۶ نفت تهران را شکست داد.

از گروه دوم نیز امروز دو دیدار برگزار شد و طی آن تیم نوپاد تهران با نتیجه ١۵ بر ۵ نماینده هرمزگان را شکست داد و نیک بسپار یزد با نتیجه ١۵ بر ۴ مقابل کولان کردستان به برتری رسید.

این مسابقات عصر امروز نیز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری خواهد شد و طی آن نوپاد تهران با نیک بسپار یزد، کولان کردستان با نوفلاح تهران و نفت آبادان با میرداماد تبریز دیدار خواهند کرد.
مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور که از امروز آغاز شده است، روز جمعه ٢۶ آبان ماه با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

تیم برتر مجموع دو مرحله مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور به رقابتهای لیگ برتر در فصل آینده صعود خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.