نشست صمیمی مسئولان هیئت شنای استان یزد با واترپلوئیست‌ها

نشست صمیمی مسئولان هیئت شنای یزد با واترپلوئیست‌های این استان با حضور رئیس و دبیر هیات،مدیرعامل باشگاه پیشگامان ، مسئول کمیته داوران هیات، سرپرست، مربیان و بازیکنان واترپلوییست تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در این نشست که به منظور تجلیل از بازیکنان تیم‌های واترپلو  پیشگامان و هیئت شنای استان یزد و بحث و تبادل نظر در راستای ارتقاء ورزش شنا و واترپلو  به همراه ضیافت شام در هتل مظفر یزد برگزار شد ابوالفضل باغستانی ضمن تشکر از حمایتهای بیدریغ باشگاه پیشگامان اظهار داشت ما به درستی میدانیم پس از لطف خداوند ، حجم و ارزش فعالیتهای پشت صحنه ی همه ی عوامل باشگاه موثرترین عامل در موفقیت تیم و ورزشکاران است و همواره تلاش نمودیم این اعتماد را جلب و مضاعف کنیم.
وی همچنین از حمایتهای مادی و معنوی رئیس هیات در سالهای متمادی تشکر و قدردانی نمود و به شناگران و واترپلوئیستها یادآور شد که این جلسات و نشستها مسئولیت ما را سنگین تر میکند.
در ادامه پیشکوهی پور مدیر عامل باشگاه پیشگامان ضمن تشکر از فعالیتهای مسوولین هیات شنا،شیرجه و واترپلو و همچنین تبریک مقام قهرمانی مسابقات واترپلو نوجوانان کشور در زنجان، این نکته را یادآور شد که پیشگامان سه سال گذشته با مطالعه و شناخت نسبت به سرمایه گذاری در این رشته اقدام کرد و خوشحالیم که شما ورزشکاران توانستید مزد این حمایتها را تا اینجا به خوبی بدهید. البته این تازه اول راه است و مطمئن هستیم اگر ادامه مسیر را با برنامه ریزی بهتر، دقت و همدلی مضاعف طی کنید به نقطه اوج خود به سرعت نزدیک میشویم.
وی همچنین ضمن تشکر از فعالیتهای مربیان و کادر فنی تیم از آنان خواست علاوه بر مباحث فنی به امور تحصیلی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.
محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد نیز ضمن عرض تبریک موفقیتهای کسب شده اخیر توسط شناگران و واترپلوئیستها از حمایتهای خالصانه و همه جانبه مسئولین باشگاه پیشگامان بویژه مدیرعامل آن تشکر نمود.
وی خطاب به واترپلوئیستها عنوان کرد : کسب موفقیت و از همه مهتر حفظ و ارتقاء آن در گرو عواملی چون تفکر برنامه ریزی، نظم فردی و تیمی، همیت و غیرت، تقویت روحیه تیمی و از همه مهمتر توکل بر خداوند متعال دانست.باغستانی  همچنین اظهار داشت: جنگندگی و صلابت شما در مسابقات لیگ واترپلو زیر۱۷ سال کشور را در بازبینی فیلمهای این مسابقات دیدم و از تلاش و تعصب شما قدردانی می کنم. رییس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد در پایان ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش و کوشش مضاعف بازیکنان و حمایتهای باشگاه پیشگامان، یزد بتواند به زودی جایگاه درخشان گذشته خود را بازیابد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.