رضا جعفری: برنامه‌های تاکتیکی خود را به خوبی اجرا کردیم

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: در مقابل نفت و گاز گچساران توانستیم برنامه‌های تاکتیکی را به خوبی پیاده و اجرا کنیم.

به کزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود چرا که با تیم‌های صد جدول هم‌امتیاز می‌شدیم.

وی ادامه داد: در مصاف امروز با توجه به کارهای تاکتیکی که کرده بودیم و برنامه‌هایی که برای مسابقه داشتیم، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم نفت امیدیه خاطرنشان کرد: مسابقاتی که تیم‌های نفتی دارند به دربی‌های نفتی معروف است و حساسیت‌های خاص خود را دارد و به نظر من در دیدار امروز می‌توانستیم با کیفیت بهتری نیز بازی کنیم اما این حساسیتی که اشاره کردم در زمان‌هایی از مسابقه اجازه نداد این بازی زیباتر شود.

جعفری در پایان با بیان اینکه امیدوارم بازی امروز مسابقه چشم‌نوازی برای تماشاگران شده باشد، اضافه کرد: این پیروزی را به همه کارکنان شرکت نفت امیدیه و تمام مردم خوب این شهرستان هدیه می‌کنم.

بنا بر این گزارش تیم نفت امیدیه در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور عصر دیروز (جمعه) از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی کرد و توانست میهمان خود را با نتیجه ۱۲ بر ۶ شکست دهد.

شاگردان رضا جعفری با این پیروزی ۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد، در جدول رده‌بندی در کنار این دو تیم ایستادند.

 

انتهای پیام
image_printپرینت مطلب