انصاری: برای شروع رقابت‌های انتخابی المپیک لحظه‌شماری می‌کنم

مهدی انصاری شناگر تیم‌ملی ایران می‌گوید یکی از شانس های کسب سهمیه در رقابتهای انتخابی المپیک است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوش شنای کشور در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت آمادگی خود پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بیان کرد: برای شروع روز مسابقه لحظه شماری می کنم و آماده هستم. نسبت به رکورد گیری‌های انجام شده با سایر ملی‌پوشان، از شانس بیشتری برخوردار هستم.
انصاری درباره وضعیت خود در رکوردگیری‌های صورت گرفته، اظهار داشت: ۷۰ درصد امید به کسب سهمیه دارم. حدود ۸۰ صدم ثانیه در ماده پروانه و ۶۰ صدم ثانیه در ۵۰ متر کرال سینه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارم. دو هفته پیش در اردوی مجارستان رکورد گیری صورت گرفت. با توجه به اینکه تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودیم ولی رکوردهای خوبی زده شد.
مهدی انصاری در رقابت  های کسب سهمیه در ماده های ۵۰ و  ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر قورباغه شرکت می کند.

او درباره شرایط اردو ها تا به امروز گفت: تقریباً تا به امروز اردو هاخوب بوده و با حضور در اردوی مجارستان شرایط نیز بهتر شده است. البته به دلیل شرایط بد مالی بعضی از برنامه های مربیان محقق نشد وکمیته ملی المپیک کمکی زیادی به فدراسیون نکرده است.

وی در خصوص حمایت مسئولان بیان داشت: انتظارات از ما باید منطقی باشد. در تمام دنیا اول می کارند و سپس برداشت می کند ولی مسئولین می خواهند اول برداشت کنند و بعد حمایت. می گویند نخست مدال کسب کنید بعد ما حمایت می کنیم. من اگر اول مدال بگیرم که دیگر نیازی به کمک ندارم. خیلی دوست دارم پاسخ سوال خود را بگیرم چگونه بدون کاشتن می خواهند برداشت کنند!
انصاری در پایان از خانواده خود، مربیان و تمام کسانی که برای او زحمت کشیدند تشکر کرد و امیدورار است با کسب سهمیه همه را خوشحال کند.

به گزارش ایسنا، رقابت های انتخابی المپیک از روز چهارشنبه ۹ تیرماه در بوداپست مجارستان آغاز می شود و مهدی انصاری در روز نخست این رقابت ها در ماده ی ۱۰۰ متر پروانه، روز دوم در ۵۰ متر آزاد، روز سوم ۵۰ متر قورباغه و در روز پایانی در ۲۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر پروانه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.