زهرا موسوی: شنای بانوان استان خراسان رضوی در سطح اول کشور قرار دارد

نایب رئیس بانوان هیئت شنا خراسان رضوی گفت: بانوان شناگر استان خراسان رضوی در سطح اول شنا کشور قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، زهرا موسوی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در شنا بانوان مسابقات برون مرزی برای ما وجود ندارد اما در سطح کشور، شنا بانوان خراسان رضوی در سطح اول قرار دارد و در چندسال اخیر بانوان شناگر خراسان رضوی زیر نظر بهترین مربیان استان افتخارات بسیاری را برای ما کسب کرده‌اند.

وی افزود: تلاش شده تا در کنار دوره‌های تمرینی و استعدادیابی، دوره‌های مختلف آموزشی و ارتقا فنی برای مربیان برگزار شود و با برگزاری دوره‌های متعدد مربیانی در سطح یک کشور تربیت شده‌اند و هم اکنون در استان در حال فعالیت می‌باشند.

حسین گرایلی در ادامه این نشست گفت: در رشته‌های واترپلو و شیرجه اقداماتی در خراسان رضوی در کنار عملکرد خوب شنا انجام شده و با برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری و آموزشی توانسته‌ایم پشتوانه فنی برای این بخش به وجود بیاوریم و نتایج خوبی در مسابقات کشوری کسب کنیم.

حمید مبرز از قهرمانان این رشته ورزشی که در این نشست حضور داشت اظهار کرد: شنا در استرالیا به عنوان ورزش ملی شناخته می‌شود و با توجه به شرایط جغرافیایی تلاش می‌شود که تمام افراد جامعه برای آموزش شنا مشتاق باشند، حرکتی که استان خراسان رضوی در قالب ایجاد باشگاه‌ها انجام داده است اقدامی ارزشمند است و به توسعه شنا و ایجاد پایه‌های شنا برای حرکت به سوی سکو‌های جهانی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: حضور آریا نسمی شاد یه موقعیت خوب برای خراسان رضوی است این بازیکن با سن کم و شرایط فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند در ۳ یا ۴ المپیک بعدی برای ایران افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.