متین سهران باز هم رکوردشکنی کرد

روز دوم مسابقات شنا مسافت کوتاه پسران رده سنی نوجوانان زیر ۱۵ سال تحت عنوان (( جام سرداران شهید آذربایجان )) با رکوردشکنی متین سهران در ماده 200متر مختلط انفرادی و 100متر پروانه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (دوشنبه) در چارچوب مسابقات شنای جام سرداران شهید آذربایجان دو رکورد جدید دیگر رده سنی کمتر از ۱۵ سال در استخرهای مسافت کوتاه توسط متین سهران ثبت شد.

متین سهران شناگر تیم ایثار اصفهان با ثبت زمان دو دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه حدنصاب جدیدی در ماده ۲۰۰متر مختلط این رده سنی ثبت کرد. او با این زمان برای سومین بار در این مسابقات رکورد شکست. او پیش از این در دو ماده ۵۰ و ۱۰۰متر آزاد هم موفق به جابجایی رکورد کشور در رده سنی کمتر از ۱۵ سال شده بود.

نکته جالب ماده ۲۰۰متر مختلط رکوردشکنی نفرات اول و دوم بود. پیش از این مسابقه آرین علیایی با زمان دو دقیقه و ۲۳ثانیه و سه صدم ثانیه رکورد کشور  بود. صبح امروز علاوه بر متین سهران، علیرضا ملکی از موج تهران الف هم موفق به بهبود رکورد پیشین شد. ملکی این مسافت را در دو دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه شنا کرد. با این حساب سهران بهترین زمان ۲۰۰متر مختلط را در اختیار دارد و رکورد دوم در دست ملکی است.

دومین رکوردشکنی صبح امروز به ۱۰۰متر پروانه مربوط بود. جایی که متین سهران ستاره بی چون و چرای این تورنومنت بار دیگر بی رقیب ظاهر شد و با ثبت رکورد یک دقیقه و یک ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه برای چهارمین بار در دو روز، یکی دیگر از رکوردهای شنای کشور را بهبود بخشید. رکورددار پیشین ۱۰۰متر پروانه کشور امیر سینا حسینلو از استان زنجان این مسافت را در یک دقیقه و سه ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه شنا کرده بود.

 

رکوردهای جدید رده سنی زیر ۱۵ سال:

 

ثبت رکورد جدید در ماده ۲۰۰ مختلط انفرادی:

  • رکورد قبل : آرین علیایی فارس ۰۲:۲۳:۰۳
  • رکورد جدید: متین سهران ایثار اصفهان ۰۲:۲۰:۶۲

 

رکورد جدید در ماده ۱۰۰ متر پروانه:

رکورد قبل: امیر سینا حسینلو زنجان ۰۱:۰۳:۲۷

رکورد جدید: متین سهران ایثار اصفهان ۰۱:۰۱:۵۶

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب