غلامپور: می‎خواهم دومین شناگر ایرانی باشم که مستقیم به المپیک می‎رود

عضو تیم ملی شنای ایران گفت: با تمام توانم تلاش می‎کند تا به دومین شناگر ایرانی تبدیل شوم که با سهمیه مستقیم به المپیک رفته است.

حامد عبدالملکی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سینا غلامپور در گفت‎وگو با تسنیم در خصوص رکوردشکنی‎های اخیر خود در رقابت‎های لیگ برتر شنای ایران، اظهار داشت: هدفی بزرگ در سر دارم و می‎‎خواهم به دومین شناگری بدیل شوم که به صورت مستقیم در بازی‎های المپیک حضور پیدا می‎کند. در ادوار اخیر المپیک ورزشکارانی که در این بازی‎ها شرکت کردند با سهمیه اهدایی بوده است.

وی ادامه داد: در راه رسیدن به این هدفم مدعیان دیگری در کشور حضور دارند. به همین دلیل باید با قدرت زیادی تمرین کنم و با تمام توانم در مسابقات شرکت کنم. رکوردشکنی‎های اخیر هم به واسطه همین هدفی است که به دنبالش هستم.

 

عضو تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: زیر نظر سعادتی تمرین می‎کنم. او از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و در پیشرفتم نقش به سزایی داشته است. از روند رو به‎رشدم رضایت دارم اما باید تلاشم را بیشتر بکنم.

غلامپور گفت: خودم را برای مسابقات دبی آماده می‎کنم و به دنبال بهبود رکوردهایم هستم و باید رکوردهای ایران بشکنم. در حال حاضر شناگران خوبی در حال فعالیت هستند که از جمله می‎توانم به بنیامین قره‎حسنلو اشاره کنم که در عین رفاقت رقابت فشرده‎ای با هم داریم. این موضوع می‎تواند به پیشرفت هر دوی ما کمک کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.