حضور مسئولان فدراسیون شنا در جلسه رشته های پایه و پر مدال وزارت ورزش

عصر امروز( شنبه) پیرو نشست های شورای معاونان با فدراسیون های رشته های پایه و پرمدال، جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون شنا در این شورا برگزار می شود.

به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در راستای تدبیر ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان درباره رشته های پایه و پرمدال، طبق اعلام قبلی عصر امروز ( شنبه) جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون شنا در این شورا برگزار می شود. در این نشست محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا با ارزیابی وضعیت موجود هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو و با هدف جلب حمایت های بیشتر سایر دستگاه ها برای توسعه شنا در کشور، دورنمایی از اهداف کوتاه مدت( بازی های آسیایی جاکارتا)، میان مدت( المپیک توکیو) و بلند مدت ( المپیک ۲۰۲۴) را ترسیم می کند.

سلسله نشست های وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های رشته های پایه و پر مدال با توجه به اهمیت آن به طور جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.