نگاهی به رقابت های هفته نخست گروه B لیگ برتر واترپلو

در هفته نخست رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو، آخر هفته جاری شش مسابقه به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو فردا پنجشنبه و پس فردا با برگزاری سه دیدار در استخر ۹ دی تهران آغاز می شود.

بعد از تغییراتی که در جدول گروه بندی مسابقات پدید آمد تیم چوکای تالش از گروه Aبه گروه B منتقل شد. حالا علاقه مندان به واترپلو می توانند شاهد نخستین بازی تیم چوکا در فصل جدید مقابل اصفهان باشند. دو تیم اصفهان و چوکای تالش با ترکیب نسبتاً بومی در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت کرده اند. باید دید نبرد این دو تیم ریشه دار واترپلو از دو قطب ورزشی اصفهان و گیلان در نهایت چه نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت.

اما در یکی از تماشایی ترین بازی های این هفته تیم شهبازی زنجان برابر آینده سازان قرار می گیرد . شاگردان عربدوست که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می روند انگیزه زیادی برای سوغات بردن از آینده سازان تهرانی دارند.
عصر روز پنج شنبه استخر ۹ دی تهران شاهد برگزاری دو مسابقه دیگر خواهد بود این بار اصفهان مقابل شهبازی زنجان و چوکای تالش مقابل آینده سازان به آب می زنند.

اما تکلیف جدول رده بندی گروه B مسابقات در پایان هفته نخست، صبح روز جمعه هشتم آذر مشخص می شود. جایی که آینده سازان مقابل اصفهان و همچنین شهبازی زنجان مقابل چوکای تالش صف آرایی می کنند.

*برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر واترپلو گروه B
پنجشنبه ۷ آذرماه
اصفهان – چوکای تالش ۹:۰۰ صبح
شهبازی زنجان – آینده سازان ۱۰:۱۵ صبح
اصفهان – شهبازی زنجان ۱۹:۰۰
چوکا تالش- آینده سازان ۲۰:۱۵

جمعه ۸ آذرماه
آینده سازان – اصفهان ۸:۳۰ صبح
شهبازی زنجان – چوکا تالش ۱۰:۱۵ صبح

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.