مرحله چهارم و پایانی لیگ شنا بانوان استان آذربایجان شرقی

مرحله چهارم و پایانی لیگ شنا بانوان استان آذربایجان شرقی ،با قهرمانی ستارگان 29بهمن تبریز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم لیگ شنای بانوان استان آذربایجانشرقی در استخر کوثر برگزار شد و در پایان تیم ستارگان ۲۹بهمن با ۴۲۸ امتیاز اول، پیشگامان ۲۹بهمن با ۴۲۳ امتیاز دوم و پیشتازان ۲۹بهمن با ۳۶۱ امتیاز سوم شدند.
در پایان این مسابقات در مجموع ۴ مرحله تیم ستارگان ۲۹بهمن با ۱۶۴۹ امتیاز مقام اول پیشگامان ۲۹بهمن با ۱۶۳۷ امتیاز دوم و پیشتازان ۲۹بهمن با ۱۴۹۶ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.
در رده سنی ۱۲ و زیر ۱۲ سال پیشگامان ۲۹بهمن با ۵۱۷ امتیاز اول،آبادگران با ۴۹۷ امتیاز دوم و پیشتازان ۲۹بهمن با ۴۶۰ امتیاز سوم شدند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال تیم پیشگامان ۲۹بهمن با ۶۳۵ امتیاز اول، ستارگان ۲۹بهمن با ۶۲۱ امتیاز دوم و پیشتازان ۲۹بهمن با ۵۰۰ امتیاز سوم شدند.
در رده سنی ۱۵ سال و بالاتر تیم ستارگان ۲۹بهمن با ۵۸۳ امتیاز اول و پیشتازان ۲۹بهمن با ۵۳۶ امتیاز دوم و پیشگامان ۲۹بهمن با ۴۸۵ امتیاز سوم شدند.
رها و ثاقی باهر در رده سنی ۱۲ و زیر ۱۲ سال با کسب ۱۴۴ امتیاز شناگر برتر شدند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال حنانه دادگر، ثنا ادیمی و دلارام دینیان با کسب ۱۲۲امتیاز شناگران برتر و در رده سنی ۱۵ سال و بالاتر نگین حیدری با کسب ۱۴۲ امتیاز شناگر برتر این رده شد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.