رضوانی: برطرف شدن مشکلات سخت افزاری وضعیت را بهتر می‌کند

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برطرف شدن مشکلات سخت افزاری این رشته‌ها را عاملی تاثیر گذار در پیشرفت این رشته‌ها می‌داند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری ایسنا، محسن رضوانی پس از اتمام مجمع سالیانه فدراسیون شنا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مسائلی که خود آقای دکتر داورزنی هم به آن اشاره کردند و توجه خاصی به آن دارند مشکلات سخت افزاری این رشته‌ها است. اگر مشکلات سخت افزاری برطرف شود قطعا پیشرفت زیادی در این رشته‌های پر مدال می‌بینیم. از آن جایی که اصول مدریت آقای دکتر داورزنی برطرف کردن مسائل زیر ساختی است قطعا این مشکلات را رسیدگی می‌کند.

او در مورد اینکه استخر بین المللی ۹ دی به دست فدراسیون سپرده خواهد شد یا نه، اظهار کرد: به دلیل اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد استخر ۹ دی به دست فدراسیون شنا ساخته شده است با تفاهم نامه‌ای که در دوران دکتر بانک وضع شده است این استخر به دست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو سپرده می‌شود. تا جایی هم که می‌دانم دکتر داورزنی به مشکلات سخت افزاری توجه خاصی دارند و امیدوارم این مسائل در شیرجه هم برطرف شود تا شاهد نتایج خوب این ورزش باشیم.

رئیس فدراسیون شنا نیز در مورد اینکه آیا تخته‌های شیرجه به داخل کشور وارد شده‌اند یا نه گفت: تخته‌هایی که سفارش آنها را داده بودیم در راه است و به زودی وارد کشور می‌شوند.

او در مورد اینکه آیا برای حضور باشگاه‌های بزرگ کشور در این فدراسین برنامه‌ای دارند یا نه اظهار کرد: اینکه بتوانیم باشگاه‌های بزرگ را به این فدراسیون وارد کنیم به عهده فدراسیون شنا نیست ولی تا جایی که اطلاع دارم وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی دارد که در صورت عملی شدن قصد دارد در هر یک از رشته‌های پایه یکی از باشگاه‌های بزرگ را جذب کند که اگر یکی از این باشگاه‌ها هم در شنا، شیرجه و واترپلو حاضر شوند برای پیشرفت این ورزش‌ها کافی است.

رضوانی در پایان با بیان اینکه همه‌ی فدراسیون‌ها دوست دارند باشگاه‌های بزرگ را حفظ کنند گفت: این باشگاه‌ها بخش خصوصی هستند و ما هم دوست داریم که در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شاهد حضور آنها باشیم، اما در مورد حفظ و نگهداری آنها باید بگویم که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم. همانطور که هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنان را در تیم خود داشته باشد هر فدراسیونی هم می‌خواهد که بهترین تیم‌ها را در خود داشته باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.