جاویدان: با آیین نامه جدید مدارس شنا تحولات مثبتی را در ورزش‌های آبی می‌بینیم

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه اعلام آیین‌نامه‌ جدید برای تامین باشگاه‌های ورزش‌های آبی را قدم مثبت فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پیمان جاویدان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از عملکرد رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، اظهار کرد: با توجه به برنامه جدیدی که طبق آیین‌نامه‌ اخیر اعلام شده است ورزش‌های آبی زیر نظر ورزش‌های همگانی خارج شد و در اختیار خود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قرار می‌گیرد که قطعا با این شرایط کیفیت ورزش‌های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) در ایران به مراتب پیشرفت خواهد کرد.

او با بیان این که برنامه جدید طبق آیین‌نامه‌ اعلام شده مثبت‌ترین قدمی بود که فدراسیون می‌توانست بردارد، افزود: رضوانی همیشه حامی هیات استان‌های ورزش‌های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) بوده است. از جمله کارهایی که می‌توان باز هم به آنها اشاره کرد تاسیس استخر و پایگاه‌های قهرمانی بود که در حال‌ حاضر فعالیت خود را در راستای تقویت پایه‌های ورزش شنا ادامه می‌دهد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه با اشاره به حرکت های رو به پیشرفت فدراسیون، گفت‌: رییس فدراسیون با این حمایت‌ها شرایط را برای همه هیات‌ها بهبود بخشیده است. قطعا تحولات خوبی را در شنا، شیرجه و واترپلو خواهیم دید.

پیمان جاوید در مورد این که با توجه به آیین‌نامه‌ جدید هیات استان کرمانشاه چه برنامه‌های دارد، اظهار کرد: طبق این آیین‌نامه‌ استخر اشرفی اصفهانی در اختیار هیات استان کرمانشاه قرار می‌گیرد. با این شرایط هدف اصلی هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه مساله استعدادیابی خواهد بود و تمام تلاش خود را برای کشف و تمرین دادن استعدادهای جدید انجام می‌دهیم. در زمینه شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه استعدادهای خوبی مثل آقای نظرپور دارد که با شرایط به وجود شاهد حضور این عزیزان خواهید بود.

او در پایان افزود: ورزش شنا رشته‌ای است که باید از پایه به صورت حرفه‌ای تمرین و آموزش داده شود. با اعلام آیین‌نامه‌ جدید شرایط برای بهبود پایه‌های این ورزش فراهم شده است و قطعا به موفقیت می‌رسد. هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه نیز یکی از پر تلاش‌ترین هیات ها در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.