دستور وزیر ورزش جهت تسریع در تجهیز و بهره برداری از استخرهای تبریز و مشهد

وزیر ورزش از روند تجهیز دو استخر میرداداماد ویادگار امام تبریز بازدید و دستور تسریع در پیشبرد فعالیت‌ها در این بخش را صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلئو؛ دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان باروسای فدراسیون هاو هیات های ورزشی استان اظهار کرد: همدلی و همگرایی خوبی بین مسولان استان در جهت توسعه استان وجود دارد و این وضعیت بسیار امیدبخش است. در بخش ورزشی توانمندی و ظرفیت بالایی را در استان شاهد هستیم. تبریز و استان دارای جاذبه های گردشگری بسیار بالایی را دارد. در طی تعاملاتی با استانداری و شهرداری سعی در برگزاری هر چه بهتر تبریز ۲۰۱۸ داریم. تبریز می تواند به دلیل وجود ظرفیت های مختلف گردشگری مثل گردشگری سلامت به عنوان قطب گردشگری در دنیا معرفی شود.

وی افزود: در آمد حاصل از ورزش بسیار اهمیت بالایی را دارد و بسیار مورد توجه در دنیا است که میزبانی تورنمت های مختلف باعث در آمد زایی و رشد و توسعه ورزش در کشور خواهد شد. ورزش آموزش و پرورش را باید توسعه دهیم و بتوانیم با افزایش سطح آن نفراتی را به تیم های بزرگسالان تیم ملی معرفی کنیم. ورزش همگانی از اصلی ترین الویت های ما است که با افزایش سطح آن می توانیم در بخش ورزش قهرمانی نیز موفق تر باشیم.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: سهم ورزش قهرمانی استان باید بسیار بهتر از وضعیت کنونی باشد که طبق صحبت های دکتر پزشکیان با همکاری و تشکیل تیم های خوب نفرات در ورزش های قهرمانی بیشتر شود. ما آمدیم تا بگوییم آماده برگزاری مسابقات مختلفی در سال ۲۰۱۸ در تبریز باشیم تا در این رخداد بزرگ سهم کوچکی داشته باشیم. در خصوص جوانان هم اقدامات موثری شده است که سعی خواهیم کرد در این زمینه نیز فعالیت های خوبی را داشته باشیم.

وی یادآور شد: تمام خانه های جوانانی که راه اندازی شده بود توسط دولت قبلی بسته شد که دوباره آغاز فعالیت خانه های جوانان را آغاز کرده ایم تا از این طریق اقدامات خوبی را در بخش جوانان برداریم. انگیزه بالایی برای بهبود وضعیت جوانان کشور داریم که تمام سعی خود را خواهیم کرد تا اقدامات موثری داشته باشیم.

 

در حاشیه این نشست و بازدید از اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی، وزیر ورزش از روند تجهیز دو استخر میرداداماد ویادگار امام تبریز بازدید و دستور تسریع در پیشبرد فعالیت‌ها در این بخش را صادر کرد.

در ادامه محسن سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شنای ایران به نمایندگی از جامعه شنا و پیرامون دستور مقام عالی وزارت جهت بهربرداری استخر مشهد و تبریز از ایشان تشکر کرد.

همچنین در راستای برنامه های ستاد تبریز ۲۰۱۸ مقرر شد فدراسیون شنا مسابقات بین المللی شنا را در تبریز و در دو بخش خانمها و آقایان برگزار کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب