امیرحسین خانی: فینال همچنان غیر قابل پیش بینی است

بازیکن تیم نفت امیدیه رقابت های فینال لیگ را غیر قابل پیش بینی مطرح کرد و گفت: هر دو تیم در یک سطح قرار دارند و سخت تلاش می کنند و نمی توان برنده را پیش بینی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین خانی بازیکن تیم نفت امیدیه با اشاره به فینال لیگ برتر واترپلو گفت: تیم نفت امیدیه بدون داشتن هیچ استرسی تمرین می کند. در حال حاضر از روز شنبه تمامی بازیکنان در تهران به ادامه تمرینات می پردازند تا برای یک رقابت جذاب و دیدنی خود را آماده کنند.
وی ادامه داد: روزانه سه ساعت تمرین می کنیم که این تمرینات یک روز در میان در نوبت های صبح و بعد از ظهر انجام می شود. تیم در آمادگی خوبی به سر می برد و بازیکنان نیز روحیه خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم رقابتی جذاب را به نمایش بگذاریم و در نهایت برنده میدان شویم.
خانی در مورد تیم زنجان افزود: شهبازی زنجان تیم خوبی است. مهره های قدرتمندی برای این تیم بازی می کنند. آنها نیز مانند ما سخت تمرین می کنند و هدفشان پیورزی در فینال است. البته نفت امیدیه نیز بازکنان قدرتمند زیادی دارد و از این نظر هر دو تیم به هم شباهت دارند و همین امر باعث می شود نتیجه فینال غیر قابل پیش بینی باشد.
بازیکن نفت امیدیه یکی از مشکلات لیگ برتر واترپلو را نحوه گروه بندی تیم ها دانست و یادآور شد: همانطور که می دانید سه تیم قوی در یک گروه قرار گرفتند و در گروه بعدی تنها تیم زنجان و تا حدودی گیلان قوی بودند.من فکر می کنم اگر بازی ها به صورت دوره ای برگزار می شد سطح لیگ بالاتر می رفت و رقابت های جذاب تری را شاهد بودیم.
وی در ادامه افزود: شاید همین امر باعث شود که بر اساس نتایج بدست آمده برای تیم های بومی مانند گچساران و گیلان شرکت کردن در لیگ سال آینده مشکل به وجود آید و کسی از این تیم ها برای شرکت در رقابت ها حمایت نکند و واترپلو در آن مناطق طرفداران خود را از دست بدهد.
خانی مهمترین نکته برای پیشرفت واترپلو را حامیان مالی مطرح کرد و گفت: هنگامی که اسپانسر ها از این رشته حمایت کنند سرمایه گذاری صورت می گیرد و در این صورت رقابت بین بازیکنان به وجود می آید و همین امر باعث بالا رفتن سطح لیگ می شود حتی می توانیم از مربیان و بازیکنان خارجی نیز بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب