مجمع عمومی سالیانه هیئت شنای استان تهران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیئت شنا استان تهران چهارشنبه هفتم اسفند در محل آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از روابط عمومی هیات شنا تهران؛ جلسه مجمع سالیانه هیئت شنا استان تهران با حضور آقایان رضوانی ، نژاد فلاح، حبیبی، آقا بیک، ملاجعفری و دانشمند و اعضاء اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین نمایندگان توابع تشکیل شد.
در این جلسه گزارش عملکرد سال ۹۲ و همچنین چشم اندازی از سال ۹۳ توسط رضا حیبیبی رئیس هیئت شنا تهران داده شد. در این چشم انداز گسترش فعالیت های آموزشی ، افزایش مسابقات و همینطور تقویت و حمایت از قهرمانان و استعداد های شنای پایتخت وجود دارد.
محسن رضوانی ضمن تشکر از زحمات ریاست و اعضاء هیئت شنا تهران و توابع، ورزش شنا را به عنوان یک رشته مدال آور و پایه و همچنین برنامه مدار در ورزش ایران خواند و تاکید کرد:ورزش شنا نیازمند مدیریت راهبردی است و اظهار امیدواری کرد با حضور مدیرانی مثل حبیبی، شنای کشور و به خصوص پایتخت موفق خواهد بود.در ادامه جلسه نظرات نمایندگان توابه تهران بیان شد و تصمیماتی در خصوص بهبود و ارتقا سطح هیئت های توابع اتخاذ گردید.
آقای فیروز زارع مسئول هیات شنای شهر قدس ، خواستار نگاه ویژه به ورزش شنا و اختصاص امکانات بیشتر به شناگران شد و با تاکید بر تثبیت جایگاه توابع خواست، شناگران تهران و توابع بتوانند به طور جداگانه در مسابقات قهرمانی و کاپ استخر ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.