برگزاری مسابقات شنا شهرستان‌های فردوس و قاین خراسان جنوبی

مسابقات انتخابي و استعداديابي شنا شهرستان‌های فردوس و قاین خراسان جنوبي به مناسبت دهه مبارک فجر در طرح توسعه سلامت و رفاه اجتماعي این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ابوذر اکبری رئیس هیات شنای استان خراسان جنوبی با اعلام خبر برگزاری مسابقات شنا در کل شهرستان‌های استان به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر افزود: هدف از این مسابقات تقویت روحیه نشاط و شادابی و بروز استعدادها در طرح نشاط اجتماعی با همکاری استانداری خراسان جنوبی و اداره کل ورزش وجوانان می باشد.

اکبری گفت: این دوره مسابقات در بعضی از شهرستان‌ها پس از ٣ سال و در بعضی برای اولین بار برگزار می‌شود و افرادی که در مسابقات شهرستانی مقام قهرمانی کسب کنند عضو تیم شهرستان شده و در مسابقات استانی که پس از این دوره مسابقات برگزار میشود میتوانند شرکت کنند.

از همین رو  مسابقات انتخابی و استعدادیابی تیم شنا اقایان شهرستان فردوس به مناسبت دهه فجر توسط هیات شنای شهرستان در طرح توسعه سلامت و رفاه اجتماعی با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و هیات شنای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

همچنین این مسابقات (انتخابی و استعدادیابی) نیز ذر شهرستان قاین در رده های سنی ۷ تا ۲۴ سال بخش آقایان در مجموعه آبی فرهنگ  به مناسبت دهه فجر برگزار و با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.