محسن رضوانی با شهردار اصفهان دیدار کرد

رئیس فدراسیون شنا با شهردار اصفهان و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رئیس و دست‌اندرکاران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با شهردار اصفهان و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در این دیدار محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون ، اظهار امیدواری کرد که با همکاری افرادی همچون خلیلیان و سقائیان نژاد، این رشته در استان و ایران بتواند دور جدیدی از فعالیت‌های خود را در همه ابعاد آغاز کند و شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در این رشته باشیم.
سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان، با خوش‌آمد به محسن رضوانی و ابراز خشنودی از انتخاب خلیلیان به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان برای توسعه شنای استان و همکاری شهرداری در این رابطه اعلام آمادگی کرد.
سقائیان‌نژاد سپاهان را نگین طلایی اصفهان و ایران نامید که همیشه باعث مباهات و فخر اصفهان و همه هواداران است و به عنوان یک باشگاه بزرگ و حرفه‌ای نیز مورد احترام و تکریم همه قرار دارد.
وی خطاب به خلیلیان اعلام کرد که شهرداری اصفهان آماده هر گونه همیاری و همکاری برای موفقیت‌های بیشتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و همه جا در کنار این باشگاه محبوب قرار دارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.