عرشیا الماسی: تلاش می کنیم به دور دوم مسابقات جهانی راه یابیم

بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی حریفان قدرتمندی داریم اما تلاش می کنیم که به دور دوم راه یابیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عرشیا الماسی بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در مورد شرایط تیم ملی واترپلوی و اعزام به مسابقات جهانی ترکیه اظهار کرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. الان که نزدیک مسابقات جهانی ترکیه است تمرینات خیلی سخت شده ولی تیم خوب کار می کند. باید بتوانیم در مسابقات جهانی که کمتر از یک ماه دیگر در ترکیه برگزار می شود، عملکرد خوبی داشته باشیم. در حال حاضر۱۷ نفر بازیکن در اردوی تیم ملی جوانان هستند اما ۱۳ نفر از بازیکنان برای مسابقات اعزام می شوند.
بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان درباره سرمربی تیم ملی گفت: مولر مربی خیلی خوب و بزرگی است. او از ما تمرینات خوبی را می خواهد و با تکتیک هایی که با خودش به تیم ملی آورده، چیزهای خوبی از او یاد گرفتیم. ما هم سعی می کنیم که روز به روز بهتر کار کنیم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. در حال حاضر تا حدی برنامه های تاکتیکی مورد نظر مولر را پیاده کرده ایم. به نظرم مولر از لحاظ اخلاقی آدم مهربان و دلسوزی است. اگر ما یک چیزی را نفهمیم چندین بار آن موضوع را تکرار می کند. البته او در زمان تمرین بسیار جدی است و با حساسیت زیادی کار را دنبال می کند.
عرشیا الماسی در مورد اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: الان یک ماه است که در اردو هستیم. قبلا هم آخر هفته ها تمرین می کردیم. خودم دومین دوره است که در اردوی تیم ملی شرکت می کنم. در روزهای فرد روزی سه وعده تمرین و در روزهای زوج هر روز دو نوبت دو و نیم یا سه و نیم ساعته تمرین داریم. حمایت های فدراسیون خیلی خوب بوده و مسئولان تا جایی که توانسته اند تلاش کردند که اردوهای تیم ملی جوانان به خوبی و طبق روال پیش رود.
بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان در ارزیابی از حریفان ایران در مسابقات جهانی ترکیه ادامه داد: حریفان ما تیم های بسیار قوی و عنوان داری هستند. مثلا استرالیا و ژاپن و …. همگی از تیم های تراز اول واترپلو به شمار می روند. ما سعی می کنیم که با پشتکار در تمرینات و فرم های خوبی که یاد گرفتیم مقابل حریفان خودمان خوب بازی کنیم وعملکرد خوبی داشته باشیم. باید تلاش کنیم که همه حریفان را شکست بدهیم و از گروه خودمان صعود کنیم. به غیر از استرالیا و ژاپن دو تیم مونتنگرو و آرژانتین نیز در گروه ما هستند. بازی با مونتنگرو بسیار دشوار است. امیدوارم با پشتکار در تمرینات و برنامه هایی که مربیان و کادر فنی برای ما تدارک دیده اند، بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.