اولویت‌ها و برنامه‌های توسعه کمی و کیفی شنا در تابستان ۱۳۹۷

پس از تشکیل کمیته فنی شنا در هفته گذشته اولویت‌ها و برنامه‌های این کمیته جهت توسعه کمی و کیفی شنا در تابستان 1397 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از تشکیل کمیته فنی شنا که روز سه‌شنبه(پنجم تیر ۱۳۹۷) برگزار شد اولویت‌ها و برنامه‌های این کمیته جهت توسعه کمی و کیفی شنا در تابستان ۱۳۹۷ اعلام شد. در کنار توجه و تمرکز به تیم ملی و حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی در بخش توسعه شنا برنامه های ذیل اجرا خواهد شد:

 

 

۱-در بخش توسعه همگانی و استعدادیابی در سطح خردسالان، جشنواره‌های شنا بصورت سراسری و کشوری و منطقه‌ای بصورت مدون برگزار خواهد شد. به مناسبت روز جهانی شنا در تاریخ ۲۸ و ۲۹ تیرماه (دختران و پسران) در سراسر کشور به صورت همزمان و یکسان با حمایت فدراسیون نیز برگزار می‌شود.

  • جشنواره‌های محلی و منطقه‌ای نیز هر ماه بین استخرها و شهرستانها برگزار می‌شود.
  • جشنواره کشوری زیر ۱۰ سال نیز (پسران یکم و دوم شهریور – دختران هشتم و نهم شهریور) در زنجان برگزار خواهد شد.

۲-تشکیل کار گروه نوجوانان و جوانان و اعزام نفرات و مربیان منتخب به همه مسابقات در طول تابستان مخصوصا مسابقات آموزش و پرورش، جام‌ها و گزینش شناگران نخبه مستعد در بخش نوجوانان و جوانان

۳- تشکیل تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و تعیین کادر فنی

۴- برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز برای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان

۵- در مسابقات آب‌های آزاد نیز افراد نخبه گزینش و تحت نظر قرار خواهند گرفت.

۶- تشکیل تیم کارشناسی و جذب نظرات کارشناسان جهت تدوین آیین‌نامه‌ها و قوانین مربوط به اردوهای غیر متمرکز (مسابقات انتخابی تیم‌ملی) انتخاب کادر فنی.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب