هدف ما حضور در رقابتهای لیگ جهانی است / نفرات آماده به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مربی تیم ملی واترپلو با بیان اینکه هدف ما حضور در رقابتهای لیگ جهانی است، گفت: مسابقات لیگ برتر و دسته اول واترپلو را به دقت زیر نظر داریم و آماده ترین نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، کامبیز رخشانی مهر با اشاره به دعوت از ۴٢ بازیکن به مرحله دوم اردوی تیم ملی واترپلو گفت:هدف اردوهای تیم ملی حضور در رقابتهای منطقه اقیانوسیه – آسیا در لیگ جهانی است که اردیبهشت ماه سال آینده به صورت رفت و برگشت در دو کشور چین و ‍ژاپن برگزار خواهد شد و معتقدم مسابقات لیگ برتر و دسته اول واترپلو محک بسیار مناسبی برای سنجش میزان آمادگی ملی پوشان است و بنده به همراه رومان پولاچیک سرمربی اسلواک تیم ملی به دقت این رقابتها را زیر نظر می گیریم زیرا یکی از فاکتورهای مهم حضور در مراحل بعدی اردوی از جمله مرحله سوم اردو که پس از پایان لیگ آغاز خواهد شد و همچنین مرحله متمرکز اردو های تیم ملی میزان آمادگی بدنی ملی پوشان خواهد بود.
وی در ادامه افزود: مسابقات کاپ آسیا در فروردین برای تیم ملی به منزله دیدارهای آماده سازی بسیارخوبی جهت آمادگی لازم برای رقابتهای لیگ جهانی محسوب می شود و ما امیدواریم با شرکت در این رقابتها بتوانیم به سطح فنی قابل قبولی دست پیدا کنیم.
رخشانی مهر با ابراز رضایت از مرحله اول اردوی تیم ملی گفت: در این مرحله ملی پوشان تمرینات منظم و منسجمی را پشت سر گذاشتند اما از مرحله دوم روند تمرینات شکل جدی تری به خود می گیرد و در پایان این اردو تعدادی از ملی پوشان از لیست تیم ملی حذف خواهند شد.
شایان ذکر است مرحله دوم اردوی تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران از روز شنبه ٨ بهمن ماه زیر نظر رومن پولاچیک سرمربی اسلواک تیم ملی با حضور ۴٢ بازیکن در استخر ٩ دی مجموعه ورزشی شیرودی آغاز خواهد شد.

image_printپرینت مطلب