برگزاری جشنواره شنا استان فارس

جشنواره شنا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به میزبانی استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛  جشنواره شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به همت هیات شنا استان فارس به صورت همزمان در سراسر کشور  ۲۸ و ۲۹  تیرماه ۱۳۹۷ با شعار (شنا برای همه ، شنابرای زندگی) به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد.

شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام این خبر افزود: هیات شنای استان فارس با همکاری هیات شنای شیراز و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا، با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین شناگران نسبت به برگزاری مسابقه گرامیداشت روز جهانی فدراسیون بین اللملی شنا اقدام نمود که در همین راستا و در بخش آقایان استخر احسان شهر شیراز برگزار گردید و نتایج زیر بدست آمد.

در رده سنی ۹ سال:
در رشته ۵۰ متر کرال سینه: محمد مهدی غلامی به مقام اول، پارسا شهشهانی به مقام دوم، محمد مهدی اصلانی به مقام سوم، یعقوب صادقی به مقام چهارم و مازیار حسینی به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵۰متر کرال پشت: پارسا شهشهانی به مقام اول،محمد مهدی غلامی به مقام دوم، یعقوب صادقی به مقام سوم، محمد مهدی اصلانی به مقام چهارم و مازیار حسینی به مقام پنجم دست یافتند.

در رده سنی ۱۰ سال:
در رشته ۵۰ متر کرال سینه: رادمهر رضایی به مقام اول، طاها گودرزی به مقام دوم، محمدمهدی بذرافکن به مقام سوم، بردیا فلاح به مقام چهارم و علیرضا شکر گزار به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵۰متر کرال پشت: رادمهر رضایی به مقام اول، محمدمهدی بذرافکن به مقام دوم، کیان قامتی به مقام سوم، طاها گودرزی به مقام چهارم و بردیا فلاح به مقام پنجم دست یافتند.

در رده سنی ۱۱-۱۲ سال:
در رشته ۱۰۰متر کرال سینه: امیر حسین زارع به مقام اول، سید محمد حسینی به مقام دوم، امیر حسین نظری به مقام سوم، کورش شیرافکن به مقام چهارم و بنیامین بانشی به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵٠متر کرال پشت: بنیامین بانشی به مقام اول، سهیل جوانمردی به مقام دوم، امیرحسین زارع به مقام سوم، امیرحسن نظری به مقام چهارم و سپهر فراحی به مقام پنجم دست یافتند.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.