انصاری و یاوری در ماده‌های ۵۰ پروانه و ۲۰۰ آزاد هم فینالیست شدند

در روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی مهدی انصاری و علیرضا یاوری به ترتیب در ماده‌های 50 متر پروانه و 200 آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز سوم مسابقات بین المللی شنا مالزی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای اولین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر کوالالامپور پیگیری شد. در روز سوم این مسابقات مهدی انصاری و مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه و علیرضا یاوری در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند. انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. افقری نیز در این ماده با زمان ۲۵:۵۶ به کار خود پایان داد. علیرضا یاوری نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد با زمان ۱:۵۹.۶۹ چهارم شد و راهی فینال شد.

این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری ، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری چهار شناگر اعزامی ایران به این مسابقات تا نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ پیگیری خواهد شد.

نتایج روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی: 

شنبه ۹۸/۰۲/۰۷ روز سوم
ماده ۵۰ متر پروانه
مهدی انصاری     با ثبت زمان ۲۵:۰۵ راهی فینال شد
مهرشاد افقری   ثبت زمان ۲۵:۵۶
ماده ۲۰۰ متر آزاد
علیرضا یاوری    با ثبت زمان ۱:۵۹.۶۹ راهی فینال شد

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.