برگزاری کلینیک مقدماتی شنا به میزبانی اصفهان با تدریس کشتکار و ریاحی

کلینیک مقدماتی شنا به میزبانی اصفهان با تدریس آقایان عباسعلی کشتکار و عبدالرضا ریاحی روز جمعه 28 آذر 1399 به میزبانی هیات شنای اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلینیک مقدماتی شنا ویژه ارتقا مربیگری درجه ۳به ۲ به میزبانی اصفهان با تدریس کشتکار و ریاحی روز  جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ برگزار می شود.

دوره کلینیک مقدماتی شنا به میزبانی هیات شنای استان اصفهان تحت نظارت فدراسیون شنا( باصدورگواهینامه توسط فدراسیون) طی روز جمعه (۲۸ آذر) بصورت آموزش مجازی و آنلاین با هدف ارتقاء سطح دانش مربیان شنا و بهره مندی از  ۱۰  امتیاز ارتقاء و سالانه جهت پیش نیاز حضور در دوره مربیگری درجه ۲شنا برگزار خواهند کرد. مربیان درجه۲ و ۱ نیز می توانند با هدف ارتقاء سطح دانش و بهره مندی از ۱۰ امتیاز سالانه در این کلینیک شرکت کنند. تمامی مربیان واجد شرایط از سراسر استانهای کشور برای شرکت در این دوره مجاز هستند.

این کلینیک معادل یک بازآموزی ۹۷ یا ۹۸ است.

برای ثبت نام در این دوره به سایت فدراسیون شنا www.irsf.ir  و برای شرکت در این دوره مجازی به لینک  swim1399.ir  مراجعه کنید.

 

 

cf06715f-9c6e-4d6a-afcc-0ad0045c0573

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.