برخوردی: موفقیت واترپلو در گرو توجه و سرمایه گذاری است

بازیکن تیم ملی واترپلو ساحلی ایران قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: امیدوارم واترپلو ایران چهار سال بعد به بازی های آسیایی اعزام شود و در آینده با سرمایه گذاری و توجه به این رشته شرایط بهتر شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عطاالله برخوردی بازیکن تیم ملی واترپلو ساحلی ایران قبل از اعزام به مسابقات آسیایی اظهار کرد: در وضعیت آمادگی خوبی به سر می بریم. چون اکثر بازیکنان قبل از اعزام نشدن تیم ملی واترپلو با هم در اردو بودند. بعد از آن هم در بازیکنان به دلیل حضور در لیگ برتر واترپلو در آمادگی خوبی به سر می برند. الان تمرینات خود را زیر نظر رضا جعفری و علی امیریان شروع کردیم. یک اردوی تدارکاتی در کیش برگزار می کنیم.

ملی پوش تیم واترپلو ساحلی عنوان کرد: مسلما نرفتن به بازی های آسیایی در کاهش انگیزه بازیکنان تاثیر داشت. بازیکنان برای هدفی تلاش می کنند وقتی این هدف از بازیکنان گرفته شود، طبیعی است که انگیزه بازیکنان آنها کاهش می باید و در روحیه افراد هم تاثیر دارد. ما تلاش می کنیم که در این مسابقات بهترین تیجه را بگیریم تا کمکی برای واترپلو کشورمان باشد.

او اشاره کرد: تیم های قزاقستان، سنگاپور و چند کشور دیگر در این بازی ها شرکت می کنند. قزاقستان و سنگاپور از قدرت های برتر آسیا در رشته واترپلو هستند. مهم ترین حریفان ما هم این دو کشور هستند.

عطاالله برخوردی خاطرنشان کرد: نتیجه ای که تیم ملی واترپلو ساحلی و تیم ملی واترپلو جوانان در رقابت های آسیایی می گیرند، در آینده واترپلو تاثیر دارد. چون ما به بازی های آسیایی نرفتیم، نتایجی که ما می گیریم می تواند دوباره واترپلو را به جامعه ورزشی ما نشان دهد. واترپلو به دلیل اینکه دو دوره است که به بازی های آسیایی نمی رود، در حاشیه قرار گرفته است.

او در ادامه تصریح کرد: هدف ما این است که دست به دست هم دهیم تا در این مسابقات قهرمان شویم. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود و واترپلو ایران چهار سال بعد به بازی های آسیایی اعزام شود. با سرمایه گذاری و توجه به این رشته می توانیم موفق شویم. امیدوارم نگاه ها به این رشته عوض شود و با دید دیگری به این رشته نگاه کنند. فدراسیون مثل همیشه از ما حمایت می کند. از همه مسئولین فدراسیون که تنها حامی ما هستند، تشکر می کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ