شب انگیز: بازیکنان مزد زحماتشان را گرفتند

سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان پس از برد چین گفت: بازیکنان ایران مزد زحمات و تلاش های خود را گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید شب انگیز بعد از پیروزی مقابل چین اظهار کرد: بازیکنان مزد زحمات ۷۰ روزه خود را که صبح و بعد از ظهر به سختی تمرین داشتند، امروز گرفتند. ما باید از امروز تلاش مضاعفی با حمایت ویژه مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون داشته باشیم که باید برای مسابقات جهانی با آمادگی خوب، حضور قدرتمند داشته باشیم که این امر میسر نمی شود مگر با حمایت همه ی مسئولان ورزش کشور.

وی افزود: اکنون نیاز به بازی های تدارکاتی منظم و خوبی داریم که انشالله بتوانبم قدرتمند ظاهر شویم. امیدوارم این جوانان توسط فدراسیون حمایت شوند که آینده واترپلو کشور در گرو این پشتیبانی است.

در پایان از همه کسانی که این تیم را حمایت کردند، تشکر می کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.