امیرحسین رهبر: در برابر هر حریفی به برد فکر می‌کنیم/ تمرکز تیم ما روی بازی خودمان است

ملی‌پوش واترپلوی ایران در آستانه سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تنها به عملکرد تیم خود فکر می کنیم و امیدوار هستیم برابر هر حریفی بهترین بازی را انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین رهبر ملی پوش واترپلو ایران پس از پیروزی در دو بازی نخست قهرمانی آسیا اظهار کرد: بابت بازی با هند شاید چون در دور نخست به استراحت خورده بودیم، زمان برد تا در جو مسابقات قرار بگیریم و قدری بد بازی را شروع کردیم و چند توپ ما در گل نرفت اما خوب بازی را مدیریت کردیم و توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم. درباره بازی با کره جنوبی هم باید بگویم بعد از بازی های آسیایی دو اردوی تدارکاتی مشترک با کره داشتیم و شناخت بالایی از این تیم داشتیم و توانستیم با آنالیز خوب شرایط این دیدار را مدیریت کنیم و با نتیجه قابل قبول بازی راببریم.

وی افزود: تمرکز و تمرین خوبی داریم و تاکتیک های متنوعی را برای دیدار با قزاقستان در نظر داریم. امیدوارم بتوانیم بهترین نمایش خوب را داشته باشیم. به هر حال قزاقستان بازیکنان خیلی خوبی دارد و این تیم با تجربه شرکت در المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شده است.

ملی‌پوش واترپلوی ایران در پایان گفت: شانس مدال تا اینجا بین چهار تیم چین، ایران، قزاق و ژاپن است. با این حال تا اینجای کار همه تیم ها ثابت کردند که حریفان دست و پا شکسته ای نیستند. ما تحت هر شرایطی تنها به عملکرد تیم خود فکر می کنیم و امیدوار هستیم برابر هر حریفی بهترین بازی را انجام دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.