رعد پدافند در جایگاه پنجم قرار گرفت

صبح امروز(سه شنبه) رعد پدافند با پیروزی برابر نیروی زمینی در جایگاه پنجم سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از روز گذشته(دوشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد.

صبح امروز (سه شنبه) تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۹:۰۰  برای قرارگرفتن در جایگاهای پنجم و ششم جدول نهایی این دوره از مسابقات باهم به رقابت پرداختند. این دیدار نزدیک و دیدنی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود رعد پدافند به پایان رسید و رعد پدافند پنجم شد.

در ادامه این رقابت ها از ساعاتی دیگر تیم های شهید نوفلاح و نفت و‌گاز گچساران و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و‌گاز امیدیه در دیدار های برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت  تا تکلیف فینالیست های این دوره مشخص شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.