کار بزرگ وزارت ورزش در خصوص حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان

طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی جامعه ورزش کشور که از اتفاقات مهم در راستای حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان است، به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به لزوم ارائه خدمات مورد نیاز ورزشکاران و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور، با تصمیمات شایسته و آینده نگری وزیر محترم ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه مورد نیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در جهت وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

با اجرایی شدن این طرح فراگیر در ورزش کشور، صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ضمن برطرف کردن عمده مشکلات بیمه‌ای همچنین ارائه خدمات و پشتیبانی شرکت بیمه گر از بیمه گذاران با صرف کمترین هزینه و عدم لزوم مراجعه به مراکز بیمه می‌تواند بخش عمده‌ای از نگرانی‌ های جامعه ورزش کشور را کم کرده و با ایجاد آرامش و آسایش ورزشکاران و تامین خواسته‌های به حق آنان در آینده فرصت دستیابی به افتخارات بیشتری را برای ورزش کشور فراهم کنند.

با اجرای این طرح تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور می توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالیانه ۶٠٠٠٠٠ ریال از خدمات معتبر این بیمه شامل بیش از ۶ هزار مرکز درمانی بصورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیر حضوری و پرداخت ٩٠٪‏ خسارت بدون محدودیت و پیش شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند. پرداخت هزینه های ناشی از حادثه تا ٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و نقص عضو بر اثر حادثه تا ٩٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و فوت بر اثر حادثه تا ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال از مزایای این طرح است.

با پشتیبانی صریح دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور، این راهکار صورت گرفت تا ورزشکاران در دوران ورزش، بازنشستگی و از کارافتادگی ناشی از حوادث با توجه به فقدان پوششهای بیمه ای، تحت حمایت قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.