محمد غلامی: هدفم برای آینده راهیابی به المپیک است

محمد مهدی غلامی شناگر آینده دار ایران و عضو تیم سرزمین شنا شیراز گفت: هدفم برای آینده راهیابی به مسابقات المپیک است تا بتوانم پرچم کشور عزیزم را در عرصه های جهانی به اهتزاز در آورم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد مهدی غلامی شناگر مستعد و آینده دار ایران که به تازگی موفق شد در دومین دوره مسابقات شنا مسافت بلند جام آزادی چهار رکورد رده های سنی را جابجا کند در گفت و گویی از آغار فعالیت ورزشی خود در رشته شنا گفت: ۱۴ سال سن دارم و از شش سالگی شنا را زیر نظر مربیان شجاعی و کشتکار شروع کردم، هم اکنون نیز در تیم سرزمین شنا شیراز بازی میکنم.

وی در خصوص سطح مسابقات جام آزادی که به تازگی در استخر قهرمانی آزادی برگزار شده بود بیان داشت: از نظر من سطح مسابقات بسیار خوب و بالا بود و میزبانی شایسته ای را اجرا کردند و جا دارد از تمام مسئولان بابت برگزاری این مسابقات تشکر کنم که موجب شد خودمان را بسنجیم و انگیزه ای باشد برای ادامه مسیرمان.

وی در رابطه با ثبت رکوردهای خود اظهار داشت: در مدت هشت سال که رشته شنا را به طور جدی و حرفه ای دنبال میکنم، هفته ای ۶ جلسه تمرین در آب و ۳ جلسه تمرینات بدنسازی انجام میدهم و همین تلاش و پشتکار باعت شد تا بتوانم در این دوره از مسابقات ۴ رکورد رده سنی را در ۴ ماده  ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ و ۲۰۰ متر پروانه جابجا کنم و امیدوارم این رویه با کمک مربیانی که تحت نظر آنها در حال آموزش هستم ادامه داشته باشد.

غلامی درباره اهداف و برنامه خود برای آینده گفت: هدفم برای آینده راهیابی به مسابقات المپیک است تا بتوانم پرچم کشور عزیزم را در عرصه های جهانی به اهتزاز در آورم. در آخر از مربیانم آقایان شجاعی و کشتکار که در این مدت با حمایت‌های همه جانبه خود من را در کسب این موفقیت کمک کردند، بسیار تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.