رستمیان: با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران گفت: رقیبان بیکار ننشسته‌اند و روز به روز پیشرفت کرده‌اند اما ما با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم و نیم نگاهی هم به فینال داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط تیم ملی واترپلو اظهار داشت: تقریبا از خردادماه تمرینات را شروع کردیم و با توجه به اینکه در دوره گذشته بازی های آسیایی بعد از ۴۴ سال مدال برنز ارزشمند را بدست آوردیم، می‌خواهیم یکبار دیگر افتخار آفرینی کنیم.

وی افزود: کادرفنی تغییر کرده است و نگرش جدید وارد تیم شده و الان تقریبا آخرین روزهای اردو را سپری می‌کنیم. تمرینات قدرتی و سرعتی تمام شده و تنها با مرور تاکتیک‌ها باید خودمان را آماده نگه داریم.

کاپیتان تیم ملی واترپلو درخصوص اردوها و بازی‌های تدارکاتی گفت: در این مدت با صربستان بازی داشتیم و مدتی هم در این کشور اردوی مشترک برپا کردیم. هفته آینده نیز به گرجستان می‌رویم تا با تیم ملی این کشور و چند تیم باشگاهی اردوی مشترک مفیدی داشته باشیم.

رستمیان درباره موانع پیش‌رو برای تکرار مدال تاریخ بازی‌های آسیایی تصریح کرد: بعد از بازی‌های جاکارتا نگاه بازیکنان تیم ملی و کادرفنی این بود که برای ارتقای مدال دوره گذشته تلاش کنیم اما به یکباره بحث کرونا همه آمال و آرزوهای ما را به هم ریخت. به خاطر این ویروس همه‌گیر نتوانستیم در انتخابی المپیک حاضر شویم و بیش از دو سال هیچ تمرین و فعالیتی نداشتیم و همین موضوع کار را برای ما به شدت سخت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم باید ببینیم چقدر هزینه کرده‌ایم و در عوض چه چیزی می‌خواهیم. مطمئن باشید رقیبان ما هم بیکار ننشسته‌اند و روز به روز پیشرفت کرده‌اند اما ما با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم و نیم نگاهی هم به فینال داریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.