مهرشاد افقری: شنا آسیا سطح بسیار بالایی دارد

ملی پوش شنای ایران گفت: شنا در آسیا با حضور شناگران قدرتمند چینی،کره ای و قزاقستانی همیشه سطح بالایی دارد و رکورد شناگر چینی در 100 متر کرال سینه بیانگر سطح بالای رقابت های شنای بازی های آسیایی هانگژو چین است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقری ملی پوش شنا ایران در ماده  ۵۰ متر پروانه در خصوص عملکرد خود در این ماده گفت: من تلاش خود را کردم و ۵۰ متر را در مدت زمان ۲۴:۶۷ شنا کردم. این رکورد برای من که ابتدای راه هستم رکورد قابل قبولی بود. اما اینجا در بازی های آسیایی هانگژو رقابتها سطح بسیار بالایی دارد و  نتوانستم جواز حضور به فینال را کسب کنم.

افقری در خصوص حضور رقبای قدرتمند در گروهش معتقد است: در گروه من شناگران خوبی حضور داشتند، اما قهرمان جهان و المپیک نبودند، اما در کل شنا درآسیا با حضور شناگران قدرتمند چینی و کره ای قزاقستانی همیشه سطح بالایی دارد. اینجا برای چهارمین بار در تاریخ بعد از شناگران آمریکا، برزیل و رومانی، شناگر چینی رکورد شنای ۱۰۰ متر کرال سینه دنیا را شکست که فکر میکنم خود به تنهایی بیانگر سطح بالای رقابت های شنای بازی های آسیایی هانگژو چین است.

ملی پوش شنای ایران در بازی های آسیایی هانگژو در پایان تاکید دارد: من ۲۱ سال سن دارم و تازه ابتدای راهم، شش هفته دیگر در کشور فیلیپین مسابقات رده سنی آسیا را پیش رو داریم. امیدوارم بتوانم ناکامی بازی های آسیایی هانگژو را در فیلیپین جبران کنم. پرونده این بازی ها برای من بسته شد، اما قطعا یکی از بهترین و به یادماندنی ترین تورنمنت‌هایی خواهد بود که در آن به آب زدم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.