الماسی: مسیری را برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می‌دهیم

ملی پوش واترپلو گفت: ما مسیری برای کسب مدال داریم و همان را طی خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی پس از شکست تیم ملی واترپلو ایران مقابل چین در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: با تیم میزبان بازی داشتیم و نمی گویم که داوری به سود آن‌ها بود، بلکه شرایط نرمال بود، اما با این باخت نه چین به مدال رسید و نه ما مدالی از دست دادیم. ما مسیری را برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می دهیم و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود. در مرحله بعد هم باید با سنگاپور بازی کنیم.

وی در مورد اینکه چرا توپ های زیادی را از دست دادیم، گفت: ما چند سالی است که با چین بازی می کنیم و یادم است در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ مقابل چین ۱۸ بر ۵ باختیم. چیزی که از روانشناسان شنیدم این است که برخی اوقات فروپاشی تیمی اتفاق می افتد و آن هم‌زمانی است که شما چند گل از حریف عقب می افتید. تیم ما هم جوان است و وقتی عقب می افتیم روحیه افت می کند و پایین می آید.

ملی پوش واترپلو خاطرنشان کرد: ۵ نفر از بازیکنان ما هم میانگین ۲۲ سال دارند و هنوز تجربه کافی را کسب نکرده اند. بازی های آسیایی هم رقابت بزرگی است و ما به عنوان بزرگترهای تیم سعی می‌کنیم جوانان را بالا بکشیم. حالا برخی اوقات هم توپ‌ها گل نمی‌شود.

الماسی در مورد دیدار با سنگاپور گفت:  شناخت کافی از سنگاپور داریم و قطعا برای برد تلاش خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.