محمد مقدسی: حضور در هانگژو تجربه ارزشمندی بود

تنها نماینده شیرجه ایران پس از رقابت با حریفان قدرتمند آسیایی در مسابقات شیرجه سکوی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: به‌رغم کسب عنوان دهمی، حضور در این رویداد تجربه ارزشمندی برای او بوده است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیدمحمد مقدسی تنها نماینده شیرجه ایران پس از کسب عنوان دهمی در مسابقات شیرجه سکوی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: دور روز اول در رشته‌های غیرتخصصی خودم شرکت کردم و مسابقه دادم تا استرس و اضطرابم به اصطلاح بریزد. زیاد تجربه مسابقه ندارم و تنها سه مسابقه برون‌مرزی داشتم که اینجا یعنی هانگژو تنها مسابقه معتبری بود که شرکت کردم.

مقدسی افزود: خداراشکر امروز در مسابقات سکو که مقدماتی آن صبح برگزار شد، شیرجه‌های نسبتا خوبی زدم و در فینال هم سعی کردم شیرجه‌های بهتری بزنم و امتیاز بهتری بگیرم.

وی ادامه داد: ۶ یا هفت نفر اول که اینجا شرکت کردند همگی قهرمان جهان هستند. تجربه خیلی خوبی بود و امکانات خیلی خوبی فراهم کرده بودند. امیدوارم بتوانم این امتیاز و رتبه را ارتقا بدهم و در مسابقات بعدی برای مدال بجنگم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و برای من افتخار بود که با چنین شیرجه‌روهایی مسابقه بدهم.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.