برگزاری مجمع عمومی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس فدراسیون

محسن رضوانی با سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در مجمع عمومی سالیانه این استان، از پروژه ساخت استخر قهرمانی مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع عمومی سالیانه هیات شنا استان آذربایجان شرقی به ریاست محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران روزگذشته (پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲) در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در این جلسه، منیری رئیس هیئت شنای استان گزارشی از عملکرد فنی هیات شنا در یک سال اخیر ارائه نمود و تقویم عملیاتی سال جاری هیات نیز مورد بررسی‌ قرار گرفت و گزارش مالی هیات از سوی خزانه دار در طول = یک سال اخیر ارائه شد.

در ادامه آقای ستوده‌نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته از ارائه گزارش شفاف مالی ابراز خرسندی کردند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا نیز در این جلسه با تمجید از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خصوصا در پیگیری تکمیل استخر قهرمانی یادگار امام تبریز و هیات شنای استان گفت: اقدامات قابل قبولی در حوزه‌های مختلف شنا شیرجه و واترپلوی استان انجام شده و روند رشد ورزشکاران گویای این موضوع است.

رضوانی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان شرقی دارای پتانسیل و امکانات ورزشی مطلبوبی است و باید احیا و ساخت استخر یادگار امام تبریز در راس کار قرار گیرد تا از این پتانسیل در جهت پرورش ورزشکاران و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده گردد وی همچنین از آموزش رایگان  ۵۰۰۰ نوآموز از اقشار کم درآمد جامعه که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات شنا انجام شده بود تقدیر و تشکر کرد و به پرورش و جذب شناگران در رده‌های سنی پایه و برگزاری جشنواره‌های مختلف برای علاقمندسازی نوآموزان تاکید کرد.

گفتنی است در جریان سفر رضوانی به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، بازدیدی از روند تکمیل استخر قهرمانی مجموعه ورزشی یادگار امام صورت گرفت که در این بازدید بر تعامل هر‌چه ببشتر دفتر فنی اداره کل و پیمانکار پروژه با هیات شنای استان در جهت برآورد الزامات فنی پروژه تاکید شد.

النتهای

image_printپرینت مطلب