جابجایی ۴ رکورد در دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ دختران تهران

در جریان دومین دوره مسابقات شنا جایزه بزرگ مسافت بلند دختران در رده سنی 15 سال به بالا 4 رکورد جابجا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین دوره مسابقات شنا مسافت بلند جایزه بزرگ ویژه دختران رده های سنی بالای ۱۵ سال کشور پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۲) به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری و به پایان رسید.

 در جریان این رقابت‌ها ۳ رکورد در بخش انفرادی توسط زینب قربانی شناگر آتیه دار تیم هاشمی نژاد مشهد به ثبت رسید و یک رکورد تیمی نیز در ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی توسط تیم هاشمی نژاد مشهد جابجا شد.

قربانی توانست ۵۰ متر قورباغه را در مدت زمان ۰۰:۳۴:۴۱ ثانیه شنا کند و رکورد قبلی این ماده را با ثبت زمان ۰۰:۳۴:۹۷ که به نام خود ثبت بود را بهبود بخشد.

در ادامه این شناگر در ماده ۱۰۰ متر قورباغه نیز با ثبت زمان ۱:۱۵:۴۵ بار دیگر رکورد شکنی کرد. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱:۱۶:۵۷ نیز متعلق به همین شناگر بود که توانست ۱ ثانیه این رکورد را کاهش دهد.

رکوردشکنی زینب قربانی همچنان ادامه داشت و او توانست در ماده ۱۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۰۱:۰۰:۹۴ رکورد پیشین این ماده را که توسط یونا سادات نیاکان از تیم گلستان با زمان ۰۱:۰۲:۲۴ در اسفند ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود جابجا کند.

همچنین تیم هاشمی نژاد مشهد در ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی با ترکیب پرنیا ظریف برگی، شیرین شیرخانی، زینب قربانی و مهدیه زحمتکش و با ثبت زمان ۰۴:۱۳:۴۵ توانست رکورد این ماده را که در دستان تیم منتخب با ترکیب رزا رهبر، نیوشا بیات، آیناز شیخ عربی و یونا سادات نیکان با زمان ۰۴:۱۸:۵۱ بود ۵ ثانیه بهبود بخشد.

رکورد ماده ۵۰ متر قورباغه:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی  00:34:41 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

زینب قربانی 00:34:97 – مهر ماه ۱۴۰۱

رکورد ماده ۱۰۰ متر قورباغه:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی تیم هاشمی نژاد مشهد 1:15:45 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

زینب قربانی 1:16:57 – مهر ماه ۱۴۰۱

رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی تیم هاشمی نژاد مشهد  01:00:94 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

یونا سادات نیاکان تیم گلستان ۰۱:۰۲:۲۴ – اسفند ۱۴۰۰

رکورد ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی :

رکورد جدید:

  • تیم هاشمی نژاد مشهد (پرنیا ظریف برگی_ شیرین شیرخانی_ زینب قربانی_مهدیه زحمتکش) ۰۴:۱۳:۴۵ _ دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

رکورد قبلی :

  • تیم منتخب (رزا رهبر_ نیوشا بیات_ آیناز شیخ عربی_ یونا سادات نیاکان) ۰۴:۱۸:۵۱ _ اسفند ۱۴۰۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.