آغاز هفته سوم لیگ برتر واترپلو با تقابل نیروی زمینی و گچساران

هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته سوم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۰:۰۰صبح در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

در ادامه نیز از ساعت ۱۷:۰۰ دو تیم نیروی زمینی و گچساران در جریان هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور به میزبانی استخر ۹ دی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ادامه روز جمعه(سوم آذرماه ۱۴۰۲) ابتدا دو تیم زیر ۲۰ سال نوفلاح و نفت و گاز گچساران در دیدار معوقه هفته دوم این رقابت ها از ساعت ۹:۰۰ صبح به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مصاف هم خواهند رفت.

این رقابت ها روز جمعه( سوم آذر ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با تقابل تیم‌های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در رده سنی بزرگسالان به میزبانی تیم آبادان در استخر جهان آرا خرمشهر پیگیری خواهد شد

همچنین در آخرین دیدارهای این هفته دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال، از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه و در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به میزبانی استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیهفتهباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۱۳سومنیروی زمینی ارتشنفت و گاز گچسارانزیر ۲۰ سالپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
 10صبحاستخر ۹ دی تهران
۱۴سومنیروی زمینی ارتشنفت و گاز گچسارانعمومپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۷عصر استخر ۹ دی تهران
۱۵سومپالایش نفت آبادانرعد پدافندزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
 10صبحاستخرجهان آرا خرمشهر
۱۶سومپالایش نفت آبادانرعد پدافندعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
۱۷عصر استخرجهان آرا خرمشهر
۱۷سومدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز امیدیهزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
۱۰:۳۰صبحاستخر ۹ دی تهران
۱۸سومدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز امیدیهعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۷:۰۰عصراستخر ۹ دی تهران
_سومنوفلاحاستراحت________

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.