برتری رعد پدافند در آغاز هفته پنجم لیگ برتر واترپلو

هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر 20 سال امروز (پنجشنبه) با برتری رعد پدافند مقابل گچساران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(پنجشنبه) با تقابل دو تیم رعد پدافند و نفت و گاز گچساران در استخر ‎ ۹دی تهران آغاز شد. ابتدا این دو تیم از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در رده سنی زیر ۲۰ سال مقابل یکدیگر به آب زدند که این دیدار یکطرفه در پایان با نتیجه ۳۴ بر ۳ به سود رعد پدافند به پایان رسید.

در ادامه نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ مقابل هم صف آرایی کردند که رعد پدافند موفق شد گچساران را با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۵ شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود را در جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو بهبود بخشد.

در ادامه، روز جمعه(۱۷ آذرماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استخر ۹ دی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین دو تیم شهید نوفلاح و پالایش نفت آبادان نیز از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۸:۳۰ در رده سنی بزرگسالان در استخر ۹ دی به آب میزنند.

نتایج روز اول از هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۲۵۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالرعد پدافند۳۴۴نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۱۶
۲۶۱۷:۰۰ عصرعمومرعد پدافند۲۵۵نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۱۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.