صدرنشینی امیدیه تا پایان نیم فصل سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو

در پایان هفته هفتم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با 18 امتیاز صدر نشین جدول باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته هفتم و پایانی دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه بدون باخت و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و نیم فصل این مسابقات را به پایان رساند. همچنین تیم‌های رعد پدافند و پالایش نفت آبادان نیز به ترتیب با ۱۵ و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شد که تیم‌های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تا پایان هفته هفتم، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور ایستاد و تیم‌های رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته فنی واترپلو و سازمان لیگ دور برگشت این مسابقات پس از دو هفته استراحت ادامه خواهد یافت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته هفتم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۶۶۰۱۰۱۴۴۵۷+۱۸
رعد پدافند۶۵۱۱۲۸۳۹۸۹+۱۵
پالایش نفت آبادان۶۴۲۹۶۶۷ 29+۱۱
دانشگاه آزاد اسلامی۶۳۳۷۶۴۸۲۸+۱۰
نفت و گاز گچساران۶۲۴۴۶۹۰۴۴-۵
نیروی زمینی ارتش۶۱۵۲۸۱۰۸۸۰-۳
استخر شهید نوفلاح۶۰۶۳۷۱۱۶۷۹-۱

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته هفتم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
دانشگاه آزاد اسلامی۶۶۰۱۳۵۴۳۹۲+۱۸
رعد پدافند۶۵۱۱۰۸۷۰۳۸+۱۴
نفت و گاز امیدیه۶۴۲۷۶۶۵ 11+۱۳
پالایش نفت آبادان۶۳۳۸۳۶۶۱۷+۹
استخر شهید نوفلاح۶۲۴۵۴۹۱۳۷-۶
نیروی زمینی ارتش۶۱۵۴۶۸۷۴۱-۳
نفت و گاز گچساران۶۰۶۲۷۱۰۷۸۰-۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.